Skip to main content

fondsenwerving

Raak het hart van je achterban

Specialist in fondsenwerving

Jouw missie centraal

Fondsenwerving is een vak apart. Met onze jarenlange ervaring in de wereld van de goede doelen, weten we waar we het over hebben.

Dan hebben we het over fondsenwerving offline, met bijvoorbeeld een steengoede mailing naar prospects of juist de meest trouwe donateurs, gevolgd door een telemarketingcampagne. We bemoeien ons dan ook met je database, om je te adviseren over de beste doelgroepsegmentatie.

Ook voor online fondsenwerving kun je bij ons terecht, we maken de beste e-mailings, banners, social-mediacampagnes of zelfs hele (campagne)websites.

Zo werken wij:

  1. We beginnen bij het begin: we gaan in gesprek. Om alle informatie te verzamelen die nodig is en geven je alvast wat tips en ideeën.
  2. We maken een plan en presenteren het idee. Met een projectteam zoeken we naar een concept waar je meteen van in de wolken bent. Daarbij zetten we, samen met jou, een degelijke donor journey op. We zijn altijd transparant over de verwachte kosten.
  3. We gaan met z’n allen aan de slag. We ontzorgen je graag helemaal, maar dat hoeft niet. Fondsenwervende mailings begeleiden we van begin tot eind. Dus vanaf het eerste idee tot de mailing op de deurmat van je (potentiële) donateur ligt. Ook bij online concepten kunnen we je alles uit handen nemen. We ontwerpen, we laten bouwen en begeleiden dit hele proces.
  4. We delen de resultaten. We maken altijd een goede analyse van de resultaten. Of het nu om een online of offline campagne gaat.

 

Hoe wil jij de wereld
beter maken? Met wie
wil je dat doen,
wie is je doelgroep?

Meer werk

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op met één van onze fondsenwervers!

Bert de Jong
Fondsenwerver

Mail Bert

Else Schaap
Fondsenwerver

Mail Else

Pieter Strijbis
Data-analist

Mail Pieter

Ellen Hartog
Online specialist

Mail Ellen

Edwin Grootendorst 
Strategisch Marketeer / Fondsenwerver

Mail Edwin

Lees ook wat we voor je
kunnen betekenen in

COMMUNICATIE