Skip to main content

CONCEPT
ONTWERP
PRODUCTIE
TEKST
HANDLING

CONCEPT  ONTWERP  PRODUCTIE  TEKST  HANDLING

Vreugdevolle lancering nieuwe visie

World Vision

Een nieuwe visie vraagt om een pakketje vol vreugde

World Vision benaderde ons met de vraag om een concreet product te maken voor medewerkers en andere direct betrokkenen. ‘De visie en de pay-off moeten eruit knallen’, lieten ze ons weten. Daar wisten wij wel raad mee!

We gingen aan de slag. En wat ons gelijk opviel: het woord ‘vreugde’ zagen we steeds terugkomen in de visie en de achterliggende teksten. Vreugde bij de gesponsorde kinderen, maar ook vreugde bij de donateurs en bij de medewerkers zelf, die hier met hart en ziel aan werken.

We stelden daarom ook voor om voor iedereen een pakketje vol vreugde te maken. Een doosje met gepersonaliseerde opdruk. Want iedereen weet zich gekend en gezien. Het pakket vullen we met handige spulletjes met daarop de kernboodschap: een telefoonhouder van bamboe, een wobbler, stickers en een chocoladereep van Tony Chocolonely.

Om het geheel helemaal af te maken verwerkten we het identiteitsdocument in een mooi, veelkleurig magazine met korte verhalen die de missie illustreren.

Reactie World Vision: ‘Toen we met onze vraag bij Deelstra & De Jong terecht kwamen, wisten we al… we hebben eigenlijk een te krappe tijdsplanning. Maar Deelstra & De Jong verraste ons met hun creatieve concept dat ze ook nog op tijd wisten te realiseren. Ze namen ons veel werk uit handen en leverden een prachtig pakketje vol vreugde en een inspirerende video. De lancering was mede hierdoor een groot succes!’

Meer werk