Skip to main content

Je dag begint met een lach. Want je regelt de beste producties voor onze klanten, veelal goede doelen. En je bent de spin in het web van ons kantoor. Gaat daar je hart sneller van kloppen en wil je het verschil maken? Solliciteer dan op onze vacature voor:

Traffic medewerker (m/v)

28– 36 uur

Je collega’s hebben een mooi product bedacht. Een folder met een stans. Of een mailing in vijf versies met personalisatie op zestien punten. Jij zorgt voor een scherpe offerte met haalbare planning en geeft daarbij proactief advies. Je zorgt er samen met de projectleiders voor dat de vormgevers weten wat ze moeten doen en wanneer. Je houdt het overzicht welke vormgever aan welke opdracht zit. Tijdens de productie bel je de drukker of het verzendhuis om te controleren of alles goed gaat en eventuele calamiteiten los je meteen op. En is een mailing een tijdje geleden op de mat gevallen? Dan duik je in de resultaten en geef je een goede analyse met verbeterpunten voor de volgende keer.

Wat ga je doen?

  • Inkoop en begeleiding van drukwerkorders
  • Verzorgen van mailingen
  • Contacten opbouwen met drukkers en verzenders
  • (Jaar)planningen maken
  • Planning van de grafische studio
  • Resultaten analyseren

Wat verwachten we?

  • Affiniteit met (christelijke) goede doelen
  • Kennis van Excel
  • Commerciële instelling
  • Communicatief en sociaal vaardig
  • Schakel tussen communicatieteam en vormgevingsteam

Als je bij ons werkt, kun je rekenen op klanten met een waardevolle missie, een team van gezellige collega’s en een sfeer waarin je kunt blijven leren. We dompelen ons onder in het verhaal van de klant en we gaan tot het uiterste voor het beste resultaat.

We bieden je:

  • Een marktconform salaris
  • Flexibele werktijden
  • Mogelijkheden tot cursus of opleiding
  • Een tijdelijk contract, als het van beide kanten goed bevalt, zetten we deze om naar een vast contract

Ben jij enthousiast? Solliciteer dan direct door je CV met motivatie te mailen naar Bert de Jong, bert@deelstraendejong.nl. Voor meer informatie kun je Bert ook eerst even bellen via 0348 – 46 85 12.

Positionering

Scholengemeenschap Echnaton in Almere vroeg ons een nieuwe huisstijl te ontwerpen. Leren in beweging: dat typeert deze toffe, sportieve en talentgerichte middelbare school. Vanuit die positionering zijn we begonnen met de nieuwe huisstijl. We hebben een beeldmerk gemaakt met veel beweging en nieuwe frisse kleuren. Naast de nieuwe huisstijl hebben we een wervingscampagne ontwikkeld, promovideo’s, website, social media, banners en nog meer leuke items. Echnaton is blij en wij ook!

Om groep 7 en 8 kinderen echt een goede eerste indruk te geven hebben we een promovideo gemaakt. Leerlingen van Echnaton vertellen maar laten ook zien wat Echnaton te bieden heeft. En wat ze zelf zo leuk vinden. We hebben het in de vorm van een radioprogramma gegoten want op Echnaton kunnen jongeren leren om radio te maken. Een unieke school!

Zelf ook nieuwe positionering?

Weet jij waar je als school onderscheidend in bent? Neem contact op met: bert@deelstraendejong.nl

 

 

Driestar College

Twee jaar lang geen fysieke events voor groep 7, 8 leerlingen en ouders. Dat was een omschakeling, maar het biedt ook mogelijkheden. Voor deze middelbare school in Gouda, Lekkerkerk en Leiden bedachten we een online tour door de school. De tour kon je volgen door aanwijzingen op een poster met qr-codes. Daarmee ging je naar de website met video’s en opdrachten. Enthousiaste leerlingen en docenten gaven een kijkje in de school. Er kon ook een code gekraakt worden met een toffe prijs.

Speciale box

Alle groep 8 leerlingen uit de regio kregen hiervoor een speciale box met daarin de poster en allerlei andere tools om de opdrachten uit te voeren (bijv. een Goudse stroopwafel, een meetlint, een festivalarmbandje). Op de dag dat de tour online ging, zaten ook docenten online klaar om over verschillende onderwerpen door te praten. Het waren geslaagde online Open Dagen met veel enthousiaste reacties, inzendingen en duizenden bezoekers. Aan de bezoekersaantallen op de website te zien, scoorde deze online aanpak vele malen beter dan een fysieke Open Dag. Ook meer groep 7 leerlingen keken mee.

Zelf ook leerlingwerving?

Wil je je leerlingwerving ook een impuls geven? Neem contact op met: simone@deelstraendejong.nl