Driestar College

“Wij zijn een school met meerwaarde.”
“Mooi hoor, Driestar. Maar welke school is dat nu niet?”

Als het om positioneren gaat, denken we graag kritisch mee. Zo ook bij Driestar. En het mooie is, dat men bij Driestar zelf ook een uitgesproken mening heeft. Zo zijn we echte sparringpartners geworden. De oude pay-off ‘School met meerwaarde’ moest vorig jaar wijken voor de nieuwe merkbelofte: ‘voor het leven’.

We verzorgen de hele communicatie voor Driestar College, zowel off- als online. Met plezier. Wat zo leuk is, is dat we de leerlingen hier ook bij kunnen betrekken. Zo hadden zij een hoofdrol in het promofilmpje dat we vorig jaar maakten. En de eigen Driestar agenda zou anders ook nooit zo’n succes zijn geworden.

Youtube player here

Uiteraard vergeten we de ouders niet. Zij krijgen enkele keren per jaar het Contact magazine en hebben dagelijks toegang tot het digitale Ouderportaal dat we met Driestar ontwikkelden. Zo willen we hen steeds bevestigen dat ze met Driestar de juiste keuze hebben gemaakt.

Nu identiteitsgebonden vervolgonderwijs niet meer vanzelfsprekend is, staat leerlingenwerving hoog op de agenda. We doen er alles aan om tieners te bereiken. Naast aansprekende posters, advertenties en open dagen zijn we daarom vooral online actief op Facebook.