CONCEPT
TEKST
VORMGEVING
DRUKWERK
Duizenden leads met win-actie voor MAF

MAF wil meer mensen betrekken bij hun werk en zet daarom jaarlijks in op een grote leadcampagne. Met behulp van een winactie worden via verschillende offline kanalen potentieel nieuwe donateurs bereikt.
Samen met MAF ontwikkelden we de laatste 2 jaar het concept, wij deden de vormgeving en verzorgden het drukwerk.

Jaarlijks levert deze win-actie duizenden leads op. Die vervolgens een speciaal ontwikkelde welkomstjourney ontvangen.

Elk jaar weer raken er meer mensen enthousiast over het werk van MAF. Om deze nieuwe relaties te verwelkomen en infomeren ontwikkelden we samen met MAF een welkomstjourney. In circa een half jaar tijd ontvangen mensen verschillende poststukken waarmee ze op reis gaan langs het wereldwijde werk van MAF. Deze items (o.a. een ticket, bestemmingsboekjes en een special van het magazine) ontworpen we in de herkenbare MAF-stijl, maar met een eigen tintje. De sfeer ademt reizen, vliegen en een buitenlandse setting. Zodat het voor de lezer voelt alsof hij even mee is in het vliegtuig van een MAF piloot!

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op met één van onze fondsenwervers.

Else Schaap
Fondsenwerver

Edwin Grootendorst
Strategisch Marketeer / Fondsenwerver